Je bekijkt nu Make-over jeugdbibliotheek Voorschoten

Make-over jeugdbibliotheek Voorschoten

De Ronde Tafel Voorschoten-Leidschendam en de Voorschotense Golfclub hielden afgelopen zomer het Voorschoten Open Golftoernooi door alle parken van Voorschoten. De opbrengst van dit golftoernooi was voor een make-over van de jeugdbibliotheek. Begin december is de make-over uitgevoerd. De peuterhoek heeft een nieuw verfje gekregen, er is een tribune gebouwd voor groepsontvangsten en ook de multimediamogelijkheden zijn verbeterd door middel van een groot scherm. Voorzitter Martijn Remmelzwaal van de Ronde Tafel 91 opende 18 december samen met jeugdbibliothecaris Hanneke de Waal de vernieuwde jeugdafdeling in de bibliotheek aan de Wijngaardenlaan 4. Daarnaast werd de bibliotheek verrast met een kunstwerk dat gemaakt is door de dames van de Ronde Tafel. De verbouwing van de jeugdhoek is naast de opbrengst van het Voorschoten Open ook mogelijk gemaakt door de inzet van schildersbedrijf Zitman&Co uit Voorschoten.